Rabu, 17 September 2014

SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI 01 SYAWAL 1435 HIJRAH



SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI
01 SYAWAL 1435 HIJRAH

Hariraya Aidilfitri Tahun 2014 ni, kami beraya empat beranak ni jer… kebetulan tahun ni giliran anak2 yg telah berumahtangga berhariraya bersama keluarga mertua masing2.


Inilah dua orang Anak Bujang saya, rajin menolong saya mengemas dan yang paling best suka tolong saya membuat biskut raya, malam raya dorang berdua yg buat Kek Pelangi, Boley caya tak? hihihi, memang betul pun... 


Di Hariraya ke-2, semua Anak2 n Cucu2 berkumpul balik bersama kami, Syukur Alhamdulillah.
Inilah Family Anak Lelaki Sulong saya yang sekarang ni menetap di Penang.
Abang Along bersama Isteri dan Anak Tersayang.

Ini family Anak Perempuan Kedua saya yang sekarang menetap di Bangsar.
Kak Ngah bersama Suami dan Anak Tersayang.


Rakam memori raya bersama-sama Anakcucu & Saudaramara….  





Anak perempuan kami seorang ni jer... bersama family.

 
  

Bersama Anak Saudara & Family.. 




Bersama Adek-beradik Suami dari Johor & Terengganu..

  

Bersama sepupu sebelah Emak pulak..


 

 


Abang Along & family nak balik Penang dah...



Bersama Cucu Pertama kami Mohd Farhan Adli..


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan