Ahad, 2 Jun 2013

THE CROODS (3D)

The Croods (3D)

"The Croods" ialah sebuah filem animasi dari Dreamworks Animation. Latar belakang filem ini ialah zaman prasejarah. Kedudukkan seorang lelaki sebagai Ketua Pemburu dicabar kehadiran seorang genius dan ciptaannya yang menakjubkan seperti api. Hidup di gunung berapi sudah cukup sukar , tetapi orang zaman batu Grug (Nicholas Cage) akan menghadapi cabaran yang lebih sukar apabila satu gempa bumi memaksanya meninggalkan dunia yang dikenali. Dia keluar mencari rumah baru di dunia yang tidak stabil bersama keluarganya. Situasi menjadi lebih huru-hara apabila anak perempuannya Grug, Eep (Emma Stone), jatuh cinta dengan seorang pengembara (Ryan Reynolds). Misi pengembara tersebut untuk mencari masa depan tidak disukai Grug yang bergantung kepada tradisi silam.

Pelakon: Nicolas Cage, Ryan Reynolds, Catherine Keener, Emma Stone

Cuti hari Sabtu, Ini masa melayan anak-anak la pulak, dah seminggu cuti asyik dok rumah je diaorang, Jom kita pergi jalan-jalan, makan-makan dan kita menonton, Ok jer…

Banyak pengajaran dari cerita ni, antaranya yang mudah difahami anak-anak ialah Jangan Sesekali Berputus Asa, Untuk Berjaya Kita Harus Terus Berusaha.

Jom Layannn..





 Amboiiii ! sukahati ler tew…

Ni sebelum nonton…main la apa yang ada kat  1Utama tu,  Anak-anak yer...

 Main ler..dah sampai basah lencun korang kann..




Puas kat luar.. Nih, lepak kat dalam kedai permainan Toys’R’ Urs  pulak yer..

Buat ler macam rumah sendiri  ya…


Ada kesungguhan di sini kann, he hee…


Eh hee! Posing jap ok, penat dah tuu….


Eh hee…tak habis lagi 3D yer, kalau nonton kat TGV Cinema One Utama
Cerminmata 3D nyer diaorang bagi bawa balik, ni la dia kesannyer ya… 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan